søndag, september 21, 2014

Børma Armaturer - Køb dit Børma Armatur af mig

Børma Armatur

Børma Armaturer er VVS Installatør Jesper Bjeverskov favorit armatur.

Der er kommet nyt fra Børma - Ideal Standard

Børma er kommet med en perlator som kan vippe. Det betyder du ikke længer skal, tænke på hvor vandstrålen rammer i din håndvask. Du kan vippe perlatoren så vandet ikke sprøjter ud over håndvasken. I første omgang gælder det kun for disse vvs-nummer Læs mere om Børma og deres produkter her.

  • 701921104
  • 701921117
  • 701421104
  • 701421117

børma håndvaskarmatur
Børma A1 Håndvaskarmatur






















I min egen håndvask har jeg et Børma Armatur Geometiy A2 Håndvaskarmatur med bundventil vvs-nummer 701034117. Der er et super lækker armatur fra Børma i børstet stål.


















I mit køkken bruger jeg et Børma A1 Køkkenarmatur vvs-nummer 705723104. Et super godt køkkenarmatur med høj svingtud





















Du kan købe alle Børmas produkter hos VVS Firmaet Vesi VVS. Armaturene kan selvfølgelig købe med en udskiftning. Du skal bare kontakte Jesper Bjeverskov på telefon 50 20 20 70 eller skriv en mail til vvs@vesivvs.dk

Her kan du finde flere billige tilbud på vvs




Populære indlæg